hahaha..Ini adalah gambar surat saman pertama aku...ahahhaa....akibatnya tidak memakai topi keledar,
g oya cm tue ja,makin2 lha kawan aku sowanx tue,masa tue dia guna moto wave merah,
dia mmg berani gila beb.!!dari kpg igan g oya tk guna helmet...ahhaha
nk tnya lesen.??semua kiteoanx yg g tue tk de lesen,hehhee besa ler,nk buang tabiat nk mampus lha katakan,maklum lha msa tue kptsan SPM bru jr lps kluar..hhehe~.
haa...nk cerita lagi,kwn aku yg sowanx  lg tue.nama pgglan aku kt dia 'Kunyit' nama x rasmi ler,..
ckp sal 'Kunyit' nie,dia lagi hebat,adakh patut tk bawa apa2 g jln,ic dia tk bawa,.?!!aduhhh!!gila siot ler.!!
dh lha kena saman,dia tk bwa ic...aduhh.!!mana taw kot2 polis tue kata dia ni bangla dari mna ntah...ahahhaa.....


Haaa.~ nie dia gambar wajah2 yg kena saman..ahhaha
yang sowanx tue yg dok guna spec tue,erm..nk kata apa erk.?ha..dok senyum mcm nyot2 tue,dia tue lha yg Gila babi tk guna helmet dari kpg..aduh2...babi pun tk gila mcm dia..ahahhahaaa.........ntah apa2 ntah dalam otak kteoanx masa tue...ahahaha




haha...ini surat saman ku yg kedua..
sbbnya tk tampal plekat 'L' kt motosikal...
aduh2....dua kali dah aku kena saman huhuhu...
mmg selalu kena puji polis lha nie..hee~
p, sebenarnya, aku kena saman 3 kali,tp,surat saman yg terakhir tue tk tau lha mna pulak aku smpan..tk pa lha..sampai sinie je aku dapat share ngan koranx...hehehehe...
Hebat x.???puuiii....!!!!!
Posted by HazmanShaman

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.